Historia de #girona 24/06/2026 18:24 9 visitas

Hour Alias Mensaje Mensaje
[18:24] CaballitoDeMar{Locuaz la composició dels nicks d'avui del canal son tot un acudit eh... va unodjaennn Rubbiioo de nom jaimito83 que era tot un Trotamundos passejant por Ripolles i es troba en pere_girona, el MoteroVikingo_ de Salt, tambe conegut com a Santii moreno44 en cercles més íntims... [18:24] CaballitoDeMar{Locuaz
la composició dels nicks d'avui del canal son tot un acudit eh... va unodjaennn Rubbiioo de nom jaimito83 que era tot un Trotamundos passejant por Ripolles i es troba en pere_girona, el MoteroVikingo_ de Salt, tambe conegut com a Santii moreno44 en cercles més íntims...
[18:25] CaballitoDeMar{Locuaz quetiapina ja? [18:25] CaballitoDeMar{Locuaz
quetiapina ja?
[18:25] CaballitoDeMar{Locuaz no hi hagut quorum amb en gironi? [18:25] CaballitoDeMar{Locuaz
no hi hagut quorum amb en gironi?
[18:26] CaballitoDeMar{Locuaz quetiapina jo si marxes, igual mescapo un moment a passejar per Palamós... se m'intriga interessant aquest destí, ves per on [18:26] CaballitoDeMar{Locuaz
quetiapina jo si marxes, igual mescapo un moment a passejar per Palamós... se m'intriga interessant aquest destí, ves per on
[18:27] CaballitoDeMar{Locuaz Me gusta ser el final :D [18:27] CaballitoDeMar{Locuaz
Me gusta ser el final :D
[18:27] Jirafa{Brillante vaja CaballitoDeMar{Locuaz, al final acabaras a palamos jaja [18:27] Jirafa{Brillante
vaja CaballitoDeMar{Locuaz, al final acabaras a palamos jaja
[18:27] CaballitoDeMar{Locuaz ahahahah [18:27] CaballitoDeMar{Locuaz
ahahahah
[18:28] CaballitoDeMar{Locuaz coses rares del desti Jirafa{Brillante xD [18:28] CaballitoDeMar{Locuaz
coses rares del desti Jirafa{Brillante xD
[18:28] CaballitoDeMar{Locuaz al final sera veritat que som una mica camorristes eh [18:28] CaballitoDeMar{Locuaz
al final sera veritat que som una mica camorristes eh
[18:28] Jirafa{Brillante ajajaj et pilla lluny palamos ? [18:28] Jirafa{Brillante
ajajaj et pilla lluny palamos ?
[18:29] CaballitoDeMar{Locuaz no massa... els km es fan rapid quan hi ha passio com a motivacio xD [18:29] CaballitoDeMar{Locuaz
no massa... els km es fan rapid quan hi ha passio com a motivacio xD
[18:29] CaballitoDeMar{Locuaz bones gambes per alla, diuen! [18:29] CaballitoDeMar{Locuaz
bones gambes per alla, diuen!
[18:29] Jirafa{Brillante bones maritimes i carnals segur jaja [18:29] Jirafa{Brillante
bones maritimes i carnals segur jaja
[18:29] CaballitoDeMar{Locuaz hahahaha [18:29] CaballitoDeMar{Locuaz
hahahaha
[18:30] CaballitoDeMar{Locuaz amb lo bones persones que erem eh Jirafa{Brillante ... el temps ens ha convertit en aixo! [18:30] CaballitoDeMar{Locuaz
amb lo bones persones que erem eh Jirafa{Brillante ... el temps ens ha convertit en aixo!
[18:31] Jirafa{Brillante ben corromputs estem CaballitoDeMar{Locuaz [18:31] Jirafa{Brillante
ben corromputs estem CaballitoDeMar{Locuaz
[18:32] CaballitoDeMar{Locuaz la joventut.. ja tens rao! [18:32] CaballitoDeMar{Locuaz
la joventut.. ja tens rao!
[18:33] CaballitoDeMar{Locuaz pero unes hores mes en aqui de Jirafa{Brillante i res ens separarà ja [18:33] CaballitoDeMar{Locuaz
pero unes hores mes en aqui de Jirafa{Brillante i res ens separarà ja
[18:33] Jirafa{Brillante ajaj no us penseu eh... moltes hores en aquest xat tinc [18:33] Jirafa{Brillante
ajaj no us penseu eh... moltes hores en aquest xat tinc
[18:34] CaballitoDeMar{Locuaz aixi ja no ets padewan Jirafa{Brillante [18:34] CaballitoDeMar{Locuaz
aixi ja no ets padewan Jirafa{Brillante
[18:34] CaballitoDeMar{Locuaz els teus ulls han llegit coses que molts altres no imaginaran mai [18:34] CaballitoDeMar{Locuaz
els teus ulls han llegit coses que molts altres no imaginaran mai
[18:34] CaballitoDeMar{Locuaz bona tarda Giribix [18:34] CaballitoDeMar{Locuaz
bona tarda Giribix
[18:35] Jirafa{Brillante ajajaajaja en el xat ja soc un jedi [18:35] Jirafa{Brillante
ajajaajaja en el xat ja soc un jedi
[18:36] CaballitoDeMar{Locuaz doncs haure de canviar la concepcio que et tenia... jo et feia verge i bon nanu [18:36] CaballitoDeMar{Locuaz
doncs haure de canviar la concepcio que et tenia... jo et feia verge i bon nanu
| Compartir en: