Historias de #girona el 24/06/2026

Canal #girona - 24/06/2026 18:24

CaballitoDeMar{Locuaz: la composició dels nicks d'avui del canal son tot un acudit eh... va unodjaennn Rubbiioo de nom jaimito83 que era tot un Trotamundos passejant por Ripolles i es troba en pere_girona, el MoteroVikingo_ de Salt, tambe conegut com a Santii moreno44 en cercles més íntims...
CaballitoDeMar{Locuaz: quetiapina ja?
CaballitoDeMar{Locuaz: no hi hagut quorum amb en gironi?
CaballitoDeMar{Locuaz: quetiapina jo si marxes, igual mescapo un moment a passejar per Palamós... se m'intriga interessant aquest destí, ves per on
CaballitoDeMar{Locuaz: Me gusta ser el final :D
...

24 líneas de 2 usuarios 5 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 17:37

Delfin{Feroz: gens
Mosquito\Tenaz: Delfin{Feroz amb quina vida et quedes? poble molt petit, mig o ciutat?
Delfin{Feroz: crec que ciutat, l'anonimat és glòria
Mosquito\Tenaz: es veritat aixo eh. I pots anar vestit com vulguis, fer el que vulguis i mes facil trobar identitats similars amb qui puguis ser mes tu mateix
Perro\Tenaz: Delfin{Feroz: tota la rao
...

128 líneas de 6 usuarios 4 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 17:14

RanaReal: Alguien por mi zona?
Jirafa}Eficiente: RanaReal no me provoques
Buho_Pedante: Mandril-Tenaz no pas ... ara l' Jirafa}Eficiente parla sol directament XD
RanaReal: Perdona?
Buho_Pedante: RanaReal ni cas ... fa broma hahahahhahha
...

36 líneas de 4 usuarios 6 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 17:01

Murcielago\Torpe: ahhhhhhhhh ok ok
Flamenco\Eficiente: Sailor ha caigut no?
Flamenco\Eficiente: aixo va un ritme frenetic
Murcielago\Torpe: no ho sé ... estava mirant els grups de whats de la zona ... tot són gossos perduts que es van escapar ahir nit
Murcielago\Torpe: quin greu hosti
...

31 líneas de 2 usuarios 6 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 16:35

Pez{DelMonton: RanaEspecial fa estona que em barrufa una pregunta que t'haig de fer
RanaEspecial: ahhhhhhhhh ara ho he pillat Sailor0 ... estic espessa jo també XD
Avestruz\Fuerte: Algú ara per Palamós, san joan o sant Antoni?
RanaEspecial: Pez{DelMonton barrufa barrufa
RanaEspecial: vull dir pregunta pregunta hahahahhahhaha
...

60 líneas de 3 usuarios 7 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 15:53

CaballitoDeMar\Respetable: hola, bon dia altra vegada a tothom sala
Avestruz-Feliz: Bona tarda CaballitoDeMar\Respetable
CaballitoDeMar\Respetable: bona sigui gi61bisexmadur i Avestruz-Feliz
Avestruz-Feliz: de moment hem deixat d'escoltar petards.. ja es molt
CaballitoDeMar\Respetable: jo encara he d'escoltar el primer XD
...

78 líneas de 3 usuarios 6 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 16:35

Pez{DelMonton: RanaEspecial fa estona que em barrufa una pregunta que t'haig de fer
RanaEspecial: ahhhhhhhhh ara ho he pillat Sailor0 ... estic espessa jo també XD
Avestruz\Fuerte: Algú ara per Palamós, san joan o sant Antoni?
RanaEspecial: Pez{DelMonton barrufa barrufa
RanaEspecial: vull dir pregunta pregunta hahahahhahhaha
...

60 líneas de 3 usuarios 7 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 17:14

RanaReal: Alguien por mi zona?
Jirafa}Eficiente: RanaReal no me provoques
Buho_Pedante: Mandril-Tenaz no pas ... ara l' Jirafa}Eficiente parla sol directament XD
RanaReal: Perdona?
Buho_Pedante: RanaReal ni cas ... fa broma hahahahhahha
...

36 líneas de 4 usuarios 6 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 17:01

Murcielago\Torpe: ahhhhhhhhh ok ok
Flamenco\Eficiente: Sailor ha caigut no?
Flamenco\Eficiente: aixo va un ritme frenetic
Murcielago\Torpe: no ho sé ... estava mirant els grups de whats de la zona ... tot són gossos perduts que es van escapar ahir nit
Murcielago\Torpe: quin greu hosti
...

31 líneas de 2 usuarios 6 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 15:53

CaballitoDeMar\Respetable: hola, bon dia altra vegada a tothom sala
Avestruz-Feliz: Bona tarda CaballitoDeMar\Respetable
CaballitoDeMar\Respetable: bona sigui gi61bisexmadur i Avestruz-Feliz
Avestruz-Feliz: de moment hem deixat d'escoltar petards.. ja es molt
CaballitoDeMar\Respetable: jo encara he d'escoltar el primer XD
...

78 líneas de 3 usuarios 6 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 18:24

CaballitoDeMar{Locuaz: la composició dels nicks d'avui del canal son tot un acudit eh... va unodjaennn Rubbiioo de nom jaimito83 que era tot un Trotamundos passejant por Ripolles i es troba en pere_girona, el MoteroVikingo_ de Salt, tambe conegut com a Santii moreno44 en cercles més íntims...
CaballitoDeMar{Locuaz: quetiapina ja?
CaballitoDeMar{Locuaz: no hi hagut quorum amb en gironi?
CaballitoDeMar{Locuaz: quetiapina jo si marxes, igual mescapo un moment a passejar per Palamós... se m'intriga interessant aquest destí, ves per on
CaballitoDeMar{Locuaz: Me gusta ser el final :D
...

24 líneas de 2 usuarios 5 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 17:37

Delfin{Feroz: gens
Mosquito\Tenaz: Delfin{Feroz amb quina vida et quedes? poble molt petit, mig o ciutat?
Delfin{Feroz: crec que ciutat, l'anonimat és glòria
Mosquito\Tenaz: es veritat aixo eh. I pots anar vestit com vulguis, fer el que vulguis i mes facil trobar identitats similars amb qui puguis ser mes tu mateix
Perro\Tenaz: Delfin{Feroz: tota la rao
...

128 líneas de 6 usuarios 4 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 18:24

CaballitoDeMar{Locuaz: la composició dels nicks d'avui del canal son tot un acudit eh... va unodjaennn Rubbiioo de nom jaimito83 que era tot un Trotamundos passejant por Ripolles i es troba en pere_girona, el MoteroVikingo_ de Salt, tambe conegut com a Santii moreno44 en cercles més íntims...
CaballitoDeMar{Locuaz: quetiapina ja?
CaballitoDeMar{Locuaz: no hi hagut quorum amb en gironi?
CaballitoDeMar{Locuaz: quetiapina jo si marxes, igual mescapo un moment a passejar per Palamós... se m'intriga interessant aquest destí, ves per on
CaballitoDeMar{Locuaz: Me gusta ser el final :D
...

24 líneas de 2 usuarios 5 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 17:37

Delfin{Feroz: gens
Mosquito\Tenaz: Delfin{Feroz amb quina vida et quedes? poble molt petit, mig o ciutat?
Delfin{Feroz: crec que ciutat, l'anonimat és glòria
Mosquito\Tenaz: es veritat aixo eh. I pots anar vestit com vulguis, fer el que vulguis i mes facil trobar identitats similars amb qui puguis ser mes tu mateix
Perro\Tenaz: Delfin{Feroz: tota la rao
...

128 líneas de 6 usuarios 4 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 17:14

RanaReal: Alguien por mi zona?
Jirafa}Eficiente: RanaReal no me provoques
Buho_Pedante: Mandril-Tenaz no pas ... ara l' Jirafa}Eficiente parla sol directament XD
RanaReal: Perdona?
Buho_Pedante: RanaReal ni cas ... fa broma hahahahhahha
...

36 líneas de 4 usuarios 6 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 17:01

Murcielago\Torpe: ahhhhhhhhh ok ok
Flamenco\Eficiente: Sailor ha caigut no?
Flamenco\Eficiente: aixo va un ritme frenetic
Murcielago\Torpe: no ho sé ... estava mirant els grups de whats de la zona ... tot són gossos perduts que es van escapar ahir nit
Murcielago\Torpe: quin greu hosti
...

31 líneas de 2 usuarios 6 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 16:35

Pez{DelMonton: RanaEspecial fa estona que em barrufa una pregunta que t'haig de fer
RanaEspecial: ahhhhhhhhh ara ho he pillat Sailor0 ... estic espessa jo també XD
Avestruz\Fuerte: Algú ara per Palamós, san joan o sant Antoni?
RanaEspecial: Pez{DelMonton barrufa barrufa
RanaEspecial: vull dir pregunta pregunta hahahahhahhaha
...

60 líneas de 3 usuarios 7 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 15:53

CaballitoDeMar\Respetable: hola, bon dia altra vegada a tothom sala
Avestruz-Feliz: Bona tarda CaballitoDeMar\Respetable
CaballitoDeMar\Respetable: bona sigui gi61bisexmadur i Avestruz-Feliz
Avestruz-Feliz: de moment hem deixat d'escoltar petards.. ja es molt
CaballitoDeMar\Respetable: jo encara he d'escoltar el primer XD
...

78 líneas de 3 usuarios 6 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 18:24

CaballitoDeMar{Locuaz: la composició dels nicks d'avui del canal son tot un acudit eh... va unodjaennn Rubbiioo de nom jaimito83 que era tot un Trotamundos passejant por Ripolles i es troba en pere_girona, el MoteroVikingo_ de Salt, tambe conegut com a Santii moreno44 en cercles més íntims...
CaballitoDeMar{Locuaz: quetiapina ja?
CaballitoDeMar{Locuaz: no hi hagut quorum amb en gironi?
CaballitoDeMar{Locuaz: quetiapina jo si marxes, igual mescapo un moment a passejar per Palamós... se m'intriga interessant aquest destí, ves per on
CaballitoDeMar{Locuaz: Me gusta ser el final :D
...

24 líneas de 2 usuarios 5 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 17:37

Delfin{Feroz: gens
Mosquito\Tenaz: Delfin{Feroz amb quina vida et quedes? poble molt petit, mig o ciutat?
Delfin{Feroz: crec que ciutat, l'anonimat és glòria
Mosquito\Tenaz: es veritat aixo eh. I pots anar vestit com vulguis, fer el que vulguis i mes facil trobar identitats similars amb qui puguis ser mes tu mateix
Perro\Tenaz: Delfin{Feroz: tota la rao
...

128 líneas de 6 usuarios 4 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 17:14

RanaReal: Alguien por mi zona?
Jirafa}Eficiente: RanaReal no me provoques
Buho_Pedante: Mandril-Tenaz no pas ... ara l' Jirafa}Eficiente parla sol directament XD
RanaReal: Perdona?
Buho_Pedante: RanaReal ni cas ... fa broma hahahahhahha
...

36 líneas de 4 usuarios 6 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 17:01

Murcielago\Torpe: ahhhhhhhhh ok ok
Flamenco\Eficiente: Sailor ha caigut no?
Flamenco\Eficiente: aixo va un ritme frenetic
Murcielago\Torpe: no ho sé ... estava mirant els grups de whats de la zona ... tot són gossos perduts que es van escapar ahir nit
Murcielago\Torpe: quin greu hosti
...

31 líneas de 2 usuarios 6 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 16:35

Pez{DelMonton: RanaEspecial fa estona que em barrufa una pregunta que t'haig de fer
RanaEspecial: ahhhhhhhhh ara ho he pillat Sailor0 ... estic espessa jo també XD
Avestruz\Fuerte: Algú ara per Palamós, san joan o sant Antoni?
RanaEspecial: Pez{DelMonton barrufa barrufa
RanaEspecial: vull dir pregunta pregunta hahahahhahhaha
...

60 líneas de 3 usuarios 7 visitas 0 puntos

Canal #girona - 24/06/2026 15:53

CaballitoDeMar\Respetable: hola, bon dia altra vegada a tothom sala
Avestruz-Feliz: Bona tarda CaballitoDeMar\Respetable
CaballitoDeMar\Respetable: bona sigui gi61bisexmadur i Avestruz-Feliz
Avestruz-Feliz: de moment hem deixat d'escoltar petards.. ja es molt
CaballitoDeMar\Respetable: jo encara he d'escoltar el primer XD
...

78 líneas de 3 usuarios 6 visitas 0 puntos