Historia de #girona 24/06/2026 18:24 6 visitas
| Hour | Alias | Mensaje | Mensaje |
|---|---|---|---|
| [18:24] | CaballitoDeMar{Locuaz | la composició dels nicks d'avui del canal son tot un acudit eh... va unodjaennn Rubbiioo de nom jaimito83 que era tot un Trotamundos passejant por Ripolles i es troba en pere_girona, el MoteroVikingo_ de Salt, tambe conegut com a Santii moreno44 en cercles més íntims... |
[18:24]
CaballitoDeMar{Locuaz
la composició dels nicks d'avui del canal son tot un acudit eh... va unodjaennn Rubbiioo de nom jaimito83 que era tot un Trotamundos passejant por Ripolles i es troba en pere_girona, el MoteroVikingo_ de Salt, tambe conegut com a Santii moreno44 en cercles més íntims... |
| [18:25] | CaballitoDeMar{Locuaz | quetiapina ja? |
[18:25]
CaballitoDeMar{Locuaz
quetiapina ja? |
| [18:25] | CaballitoDeMar{Locuaz | no hi hagut quorum amb en gironi? |
[18:25]
CaballitoDeMar{Locuaz
no hi hagut quorum amb en gironi? |
| [18:26] | CaballitoDeMar{Locuaz | quetiapina jo si marxes, igual mescapo un moment a passejar per Palamós... se m'intriga interessant aquest destí, ves per on |
[18:26]
CaballitoDeMar{Locuaz
quetiapina jo si marxes, igual mescapo un moment a passejar per Palamós... se m'intriga interessant aquest destí, ves per on |
| [18:27] | CaballitoDeMar{Locuaz | Me gusta ser el final :D |
[18:27]
CaballitoDeMar{Locuaz
Me gusta ser el final :D |
| [18:27] | Jirafa{Brillante | vaja CaballitoDeMar{Locuaz, al final acabaras a palamos jaja |
[18:27]
Jirafa{Brillante
vaja CaballitoDeMar{Locuaz, al final acabaras a palamos jaja |
| [18:27] | CaballitoDeMar{Locuaz | ahahahah |
[18:27]
CaballitoDeMar{Locuaz
ahahahah |
| [18:28] | CaballitoDeMar{Locuaz | coses rares del desti Jirafa{Brillante xD |
[18:28]
CaballitoDeMar{Locuaz
coses rares del desti Jirafa{Brillante xD |
| [18:28] | CaballitoDeMar{Locuaz | al final sera veritat que som una mica camorristes eh |
[18:28]
CaballitoDeMar{Locuaz
al final sera veritat que som una mica camorristes eh |
| [18:28] | Jirafa{Brillante | ajajaj et pilla lluny palamos ? |
[18:28]
Jirafa{Brillante
ajajaj et pilla lluny palamos ? |
| [18:29] | CaballitoDeMar{Locuaz | no massa... els km es fan rapid quan hi ha passio com a motivacio xD |
[18:29]
CaballitoDeMar{Locuaz
no massa... els km es fan rapid quan hi ha passio com a motivacio xD |
| [18:29] | CaballitoDeMar{Locuaz | bones gambes per alla, diuen! |
[18:29]
CaballitoDeMar{Locuaz
bones gambes per alla, diuen! |
| [18:29] | Jirafa{Brillante | bones maritimes i carnals segur jaja |
[18:29]
Jirafa{Brillante
bones maritimes i carnals segur jaja |
| [18:29] | CaballitoDeMar{Locuaz | hahahaha |
[18:29]
CaballitoDeMar{Locuaz
hahahaha |
| [18:30] | CaballitoDeMar{Locuaz | amb lo bones persones que erem eh Jirafa{Brillante ... el temps ens ha convertit en aixo! |
[18:30]
CaballitoDeMar{Locuaz
amb lo bones persones que erem eh Jirafa{Brillante ... el temps ens ha convertit en aixo! |
| [18:31] | Jirafa{Brillante | ben corromputs estem CaballitoDeMar{Locuaz |
[18:31]
Jirafa{Brillante
ben corromputs estem CaballitoDeMar{Locuaz |
| [18:32] | CaballitoDeMar{Locuaz | la joventut.. ja tens rao! |
[18:32]
CaballitoDeMar{Locuaz
la joventut.. ja tens rao! |
| [18:33] | CaballitoDeMar{Locuaz | pero unes hores mes en aqui de Jirafa{Brillante i res ens separarà ja |
[18:33]
CaballitoDeMar{Locuaz
pero unes hores mes en aqui de Jirafa{Brillante i res ens separarà ja |
| [18:33] | Jirafa{Brillante | ajaj no us penseu eh... moltes hores en aquest xat tinc |
[18:33]
Jirafa{Brillante
ajaj no us penseu eh... moltes hores en aquest xat tinc |
| [18:34] | CaballitoDeMar{Locuaz | aixi ja no ets padewan Jirafa{Brillante |
[18:34]
CaballitoDeMar{Locuaz
aixi ja no ets padewan Jirafa{Brillante |
| [18:34] | CaballitoDeMar{Locuaz | els teus ulls han llegit coses que molts altres no imaginaran mai |
[18:34]
CaballitoDeMar{Locuaz
els teus ulls han llegit coses que molts altres no imaginaran mai |
| [18:34] | CaballitoDeMar{Locuaz | bona tarda Giribix |
[18:34]
CaballitoDeMar{Locuaz
bona tarda Giribix |
| [18:35] | Jirafa{Brillante | ajajaajaja en el xat ja soc un jedi |
[18:35]
Jirafa{Brillante
ajajaajaja en el xat ja soc un jedi |
| [18:36] | CaballitoDeMar{Locuaz | doncs haure de canviar la concepcio que et tenia... jo et feia verge i bon nanu |
[18:36]
CaballitoDeMar{Locuaz
doncs haure de canviar la concepcio que et tenia... jo et feia verge i bon nanu |
PUBLICIDAD