Historia de #girona 24/06/2026 15:53 8 visitas

Hour Alias Mensaje Mensaje
[15:53] CaballitoDeMar\Respetable hola, bon dia altra vegada a tothom sala [15:53] CaballitoDeMar\Respetable
hola, bon dia altra vegada a tothom sala
[15:54] Avestruz-Feliz Bona tarda CaballitoDeMar\Respetable [15:54] Avestruz-Feliz
Bona tarda CaballitoDeMar\Respetable
[15:54] CaballitoDeMar\Respetable bona sigui gi61bisexmadur i Avestruz-Feliz [15:54] CaballitoDeMar\Respetable
bona sigui gi61bisexmadur i Avestruz-Feliz
[15:54] Avestruz-Feliz de moment hem deixat d'escoltar petards.. ja es molt [15:54] Avestruz-Feliz
de moment hem deixat d'escoltar petards.. ja es molt
[15:54] CaballitoDeMar\Respetable jo encara he d'escoltar el primer XD [15:54] CaballitoDeMar\Respetable
jo encara he d'escoltar el primer XD
[15:55] CaballitoDeMar\Respetable potser per sant pere ... [15:55] CaballitoDeMar\Respetable
potser per sant pere ...
[15:55] Avestruz-Feliz vius recluit en un monestir al capdamunt d'una muntanya? [15:55] Avestruz-Feliz
vius recluit en un monestir al capdamunt d'una muntanya?
[15:55] CaballitoDeMar\Respetable més o menys hahahhahhaha [15:55] CaballitoDeMar\Respetable
més o menys hahahhahhaha
[15:55] Avestruz-Feliz xD [15:55] Avestruz-Feliz
xD
[15:55] Avestruz-Feliz som molts els que t'envejem doncs [15:55] Avestruz-Feliz
som molts els que t'envejem doncs
[15:56] CaballitoDeMar\Respetable et diré que és el segon sant joan de la meva gossa i segueix sense saber què són els petards [15:56] CaballitoDeMar\Respetable
et diré que és el segon sant joan de la meva gossa i segueix sense saber què són els petards
[15:56] Avestruz-Feliz ja ens diras quin es l'amagatall per poder accedir amb els nostres gossos hahaha [15:56] Avestruz-Feliz
ja ens diras quin es l'amagatall per poder accedir amb els nostres gossos hahaha
[15:56] CaballitoDeMar\Respetable mmmmmm esperaré a que l'aprovi una ordenança sobre la taxa turística XD [15:56] CaballitoDeMar\Respetable
mmmmmm esperaré a que l'aprovi una ordenança sobre la taxa turística XD
[15:57] Avestruz-Feliz el negoci es el negoci! [15:57] Avestruz-Feliz
el negoci es el negoci!
[15:57] CaballitoDeMar\Respetable en concret a que s'aprovi i se m'adjudiqui la feina de cobrar-la sí, ben vist hahahhahaaha [15:57] CaballitoDeMar\Respetable
en concret a que s'aprovi i se m'adjudiqui la feina de cobrar-la sí, ben vist hahahhahaaha
[15:57] Avestruz-Feliz hahaha [15:57] Avestruz-Feliz
hahaha
[15:58] CaballitoDeMar\Respetable però el que sí és cert és que per aquí hi ha més animals que humans i manen ells [15:58] CaballitoDeMar\Respetable
però el que sí és cert és que per aquí hi ha més animals que humans i manen ells
[15:58] Avestruz-Feliz vius en un poblat Therian? [15:58] Avestruz-Feliz
vius en un poblat Therian?
[15:58] CaballitoDeMar\Respetable hòstia ara em faràs googlejar què és therian [15:58] CaballitoDeMar\Respetable
hòstia ara em faràs googlejar què és therian
[15:59] Avestruz-Feliz la ignorancia es paga cara CaballitoDeMar\Respetable :D [15:59] Avestruz-Feliz
la ignorancia es paga cara CaballitoDeMar\Respetable :D
[15:59] CaballitoDeMar\Respetable nooooo que googlejar encara no es paga XD [15:59] CaballitoDeMar\Respetable
nooooo que googlejar encara no es paga XD
[16:00] CaballitoDeMar\Respetable la IA diu que és una identitat molt coneguda en xarxes socials ... entenc doncs que el xat no entra dins del concepte de xarxa oi? XD [16:00] CaballitoDeMar\Respetable
la IA diu que és una identitat molt coneguda en xarxes socials ... entenc doncs que el xat no entra dins del concepte de xarxa oi? XD
[16:01] Avestruz-Feliz no em vull posar filosofic pero.. hi ha quelcom amb un valor mes car que el teu temps CaballitoDeMar\Respetable? [16:01] Avestruz-Feliz
no em vull posar filosofic pero.. hi ha quelcom amb un valor mes car que el teu temps CaballitoDeMar\Respetable?
[16:01] CaballitoDeMar\Respetable doncs així a "votepronto" la meva salud XD [16:01] CaballitoDeMar\Respetable
doncs així a "votepronto" la meva salud XD
[16:01] CaballitoDeMar\Respetable això del vote pronto ve de votar o de pot? [16:01] CaballitoDeMar\Respetable
això del vote pronto ve de votar o de pot?
[16:02] Avestruz-Feliz es clarament un factor que afecta al teu temps si xDD [16:02] Avestruz-Feliz
es clarament un factor que afecta al teu temps si xDD
[16:02] CaballitoDeMar\Respetable en qualsevol cas el therian és un concepte interessant ... [16:02] CaballitoDeMar\Respetable
en qualsevol cas el therian és un concepte interessant ...
[16:02] Avestruz-Feliz votepronto en català com es? [16:02] Avestruz-Feliz
votepronto en català com es?
[16:02] Avestruz-Feliz votaviat sona raret eh [16:02] Avestruz-Feliz
votaviat sona raret eh
[16:02] CaballitoDeMar\Respetable uix quines preguntes fas [16:02] CaballitoDeMar\Respetable
uix quines preguntes fas
[16:03] CaballitoDeMar\Respetable he utilitzat el votepronto prescisament perquè no em sortia l'expressió hahahahhahhahha [16:03] CaballitoDeMar\Respetable
he utilitzat el votepronto prescisament perquè no em sortia l'expressió hahahahhahhahha
[16:03] Avestruz-Feliz la coca d'ahir no em va sentar massa be.. i no cal pensar malament no xD [16:03] Avestruz-Feliz
la coca d'ahir no em va sentar massa be.. i no cal pensar malament no xD
[16:04] CaballitoDeMar\Respetable coi m'ha costat entendre en què havia de pensar per pensar malament XD [16:04] CaballitoDeMar\Respetable
coi m'ha costat entendre en què havia de pensar per pensar malament XD
[16:04] CaballitoDeMar\Respetable juro que encara que no ho sembli de tant en tant baixem a la civilització [16:04] CaballitoDeMar\Respetable
juro que encara que no ho sembli de tant en tant baixem a la civilització
[16:05] Avestruz-Feliz hahahah [16:05] Avestruz-Feliz
hahahah
[16:05] Avestruz-Feliz no et desconnectis de la humanitat [16:05] Avestruz-Feliz
no et desconnectis de la humanitat
[16:05] CaballitoDeMar\Respetable bé, baixo per veure animals no et pensis hahahahhahahahha [16:05] CaballitoDeMar\Respetable
bé, baixo per veure animals no et pensis hahahahhahahahha
[16:06] Avestruz-Feliz aixi no notaras quan ens haurem extingit del tot [16:06] Avestruz-Feliz
aixi no notaras quan ens haurem extingit del tot
[16:06] Avestruz-Feliz no deu quedar massa val a dir [16:06] Avestruz-Feliz
no deu quedar massa val a dir
[16:06] CaballitoDeMar\Respetable aix, el meu somni més humit veus ... [16:06] CaballitoDeMar\Respetable
aix, el meu somni més humit veus ...
[16:06] CaballitoDeMar\Respetable tota la humanitat extingida i jo reencarnada en pedra [16:06] CaballitoDeMar\Respetable
tota la humanitat extingida i jo reencarnada en pedra
[16:07] Avestruz-Feliz ahahaha humit en especial si acabes essent una pedra sumergida en el mediterrani [16:07] Avestruz-Feliz
ahahaha humit en especial si acabes essent una pedra sumergida en el mediterrani
[16:08] Avestruz-Feliz plpot estavem picante a veure si saltaves! [16:08] Avestruz-Feliz
plpot estavem picante a veure si saltaves!
[16:08] Avestruz-Feliz plpot bona tarda [16:08] Avestruz-Feliz
plpot bona tarda
[16:08] CaballitoDeMar\Respetable plpot t'interromp molt els teus intents de que una ciutat o poble et respongui a una pregunta sense verd subjecte ni complement? [16:08] CaballitoDeMar\Respetable
plpot t'interromp molt els teus intents de que una ciutat o poble et respongui a una pregunta sense verd subjecte ni complement?
[16:08] CaballitoDeMar\Respetable és que abans m'has enviat a fer la migdiada tot just quan començava a dinar i és clar, no he pogut fer-te cas XD [16:08] CaballitoDeMar\Respetable
és que abans m'has enviat a fer la migdiada tot just quan començava a dinar i és clar, no he pogut fer-te cas XD
[16:09] Avestruz-Feliz Bonà tardà bimaduretgirons [16:09] Avestruz-Feliz
Bonà tardà bimaduretgirons
[16:10] CaballitoDeMar\Respetable odio i a quina botiga de paciència vas? veig que la tenen molt bona! XD [16:10] CaballitoDeMar\Respetable
odio i a quina botiga de paciència vas? veig que la tenen molt bona! XD
[16:11] Avestruz-Feliz hauria d'haver pres el café cafeinat... [16:11] Avestruz-Feliz
hauria d'haver pres el café cafeinat...
[16:11] CaballitoDeMar\Respetable no que jo he près massa te i mira la mala llet que gasto hahahahhahah [16:11] CaballitoDeMar\Respetable
no que jo he près massa te i mira la mala llet que gasto hahahahhahah
[16:11] Avestruz-Feliz ens equilibrem be aquesta tarda [16:11] Avestruz-Feliz
ens equilibrem be aquesta tarda
[16:12] Avestruz-Feliz dema intercanviem papers.. que tambe m'interessa anar buidant motxila eh! [16:12] Avestruz-Feliz
dema intercanviem papers.. que tambe m'interessa anar buidant motxila eh!
[16:13] CaballitoDeMar\Respetable ui ui ui ... primer vols envair el meu municipi i ara quedar-te el meu paper ... nonembe eh? [16:13] CaballitoDeMar\Respetable
ui ui ui ... primer vols envair el meu municipi i ara quedar-te el meu paper ... nonembe eh?
[16:13] Avestruz-Feliz ha de ser un intercanvi pactat.. no es pas una invasio! [16:13] Avestruz-Feliz
ha de ser un intercanvi pactat.. no es pas una invasio!
[16:14] CaballitoDeMar\Respetable no, la invasió anava per quan has preguntat on era que es passava el st joan sense petards [16:14] CaballitoDeMar\Respetable
no, la invasió anava per quan has preguntat on era que es passava el st joan sense petards
[16:15] Avestruz-Feliz CaballitoDeMar\Respetable aixi a votaviat, penso que has filat massa prim eh hahaha [16:15] Avestruz-Feliz
CaballitoDeMar\Respetable aixi a votaviat, penso que has filat massa prim eh hahaha
[16:15] CaballitoDeMar\Respetable aix que ara m'he perdut [16:15] CaballitoDeMar\Respetable
aix que ara m'he perdut
[16:15] Avestruz-Feliz ara em sento culpable d'estar molestant a plpot amb les nostres converses metafisiques [16:15] Avestruz-Feliz
ara em sento culpable d'estar molestant a plpot amb les nostres converses metafisiques
[16:15] Avestruz-Feliz bona tarda i felicitats altre vegada juan57 [16:15] Avestruz-Feliz
bona tarda i felicitats altre vegada juan57
[16:16] CaballitoDeMar\Respetable ei, que em sap molt de greu per ell eh? perquè ja es nota que té conversa i l'estem interrompent, però la definició de xat quina és? [16:16] CaballitoDeMar\Respetable
ei, que em sap molt de greu per ell eh? perquè ja es nota que té conversa i l'estem interrompent, però la definició de xat quina és?
[16:16] Avestruz-Feliz Hola Raul_lh00 en privado o puede hacer aqui delante de todo el mundo? [16:16] Avestruz-Feliz
Hola Raul_lh00 en privado o puede hacer aqui delante de todo el mundo?
[16:16] Avestruz-Feliz CaballitoDeMar\Respetable crec que buscar sexe de forma descarada i sense miraments, no? [16:16] Avestruz-Feliz
CaballitoDeMar\Respetable crec que buscar sexe de forma descarada i sense miraments, no?
[16:16] Oveja\Verde Que vagi bé gent! que acabeu de tenir un bon dia i cuideu-vos de la calor ^^ [16:16] Oveja\Verde
Que vagi bé gent! que acabeu de tenir un bon dia i cuideu-vos de la calor ^^
[16:17] Avestruz-Feliz bona tarda Oveja\Verde a gaudir de les mosques del estiu [16:17] Avestruz-Feliz
bona tarda Oveja\Verde a gaudir de les mosques del estiu
[16:17] CaballitoDeMar\Respetable hòstia Avestruz-Feliz no hi havia caigut ... hauria jurat que era una plataforma online on parlar ... és que ja em val eh? [16:17] CaballitoDeMar\Respetable
hòstia Avestruz-Feliz no hi havia caigut ... hauria jurat que era una plataforma online on parlar ... és que ja em val eh?
[16:17] CaballitoDeMar\Respetable ciao Oveja\Verde vagi molt bé [16:17] CaballitoDeMar\Respetable
ciao Oveja\Verde vagi molt bé
[16:17] Avestruz-Feliz ahahahaha [16:17] Avestruz-Feliz
ahahahaha
[16:18] CaballitoDeMar\Respetable per cert, he acabat googlejant el votepronto i efectivament va amb B XD [16:18] CaballitoDeMar\Respetable
per cert, he acabat googlejant el votepronto i efectivament va amb B XD
[16:18] Avestruz-Feliz aquests del monestir sou un xic innocents eh CaballitoDeMar\Respetable [16:18] Avestruz-Feliz
aquests del monestir sou un xic innocents eh CaballitoDeMar\Respetable
[16:18] CaballitoDeMar\Respetable doncs no serà perquè qui va encarregar la construcció de monestirs destaquès per la innocència prescisament ... xd [16:18] CaballitoDeMar\Respetable
doncs no serà perquè qui va encarregar la construcció de monestirs destaquès per la innocència prescisament ... xd
[16:19] Avestruz-Feliz ahahhaha avui dispares sense pietat eh! [16:19] Avestruz-Feliz
ahahhaha avui dispares sense pietat eh!
[16:19] CaballitoDeMar\Respetable per cert, la IA aquesta proposa diverses frases i dues més o menys m'encaixen: a cop calent i tal com raja [16:19] CaballitoDeMar\Respetable
per cert, la IA aquesta proposa diverses frases i dues més o menys m'encaixen: a cop calent i tal com raja
[16:19] Avestruz-Feliz fem un reces en la conversa que ha caigut plpot.. a veure si torna i iniciem de nou xD [16:19] Avestruz-Feliz
fem un reces en la conversa que ha caigut plpot.. a veure si torna i iniciem de nou xD
[16:19] CaballitoDeMar\Respetable ui si es tracta que cagar-se en l'esglèsia sempre estic a punt jo hahahhahahhahhahahahha [16:19] CaballitoDeMar\Respetable
ui si es tracta que cagar-se en l'esglèsia sempre estic a punt jo hahahhahahhahhahahahha
[16:19] Avestruz-Feliz a cop calent, no ho havia escoltat mai [16:19] Avestruz-Feliz
a cop calent, no ho havia escoltat mai
[16:20] CaballitoDeMar\Respetable jo tampoc però encaixa força no? ... En canvi tal com raja només m¡'encaixa parcialment [16:20] CaballitoDeMar\Respetable
jo tampoc però encaixa força no? ... En canvi tal com raja només m¡'encaixa parcialment
[16:20] Avestruz-Feliz ahahah la esglesia sho ha guanyat a pols si [16:20] Avestruz-Feliz
ahahah la esglesia sho ha guanyat a pols si
[16:20] CaballitoDeMar\Respetable ja arriba a solius veus ! felicitats pel sant! [16:20] CaballitoDeMar\Respetable
ja arriba a solius veus ! felicitats pel sant!
| Compartir en: