Historia de #girona 24/06/2026 15:53 7 visitas
| Hour | Alias | Mensaje | Mensaje |
|---|---|---|---|
| [15:53] | CaballitoDeMar\Respetable | hola, bon dia altra vegada a tothom sala |
[15:53]
CaballitoDeMar\Respetable
hola, bon dia altra vegada a tothom sala |
| [15:54] | Avestruz-Feliz | Bona tarda CaballitoDeMar\Respetable |
[15:54]
Avestruz-Feliz
Bona tarda CaballitoDeMar\Respetable |
| [15:54] | CaballitoDeMar\Respetable | bona sigui gi61bisexmadur i Avestruz-Feliz |
[15:54]
CaballitoDeMar\Respetable
bona sigui gi61bisexmadur i Avestruz-Feliz |
| [15:54] | Avestruz-Feliz | de moment hem deixat d'escoltar petards.. ja es molt |
[15:54]
Avestruz-Feliz
de moment hem deixat d'escoltar petards.. ja es molt |
| [15:54] | CaballitoDeMar\Respetable | jo encara he d'escoltar el primer XD |
[15:54]
CaballitoDeMar\Respetable
jo encara he d'escoltar el primer XD |
| [15:55] | CaballitoDeMar\Respetable | potser per sant pere ... |
[15:55]
CaballitoDeMar\Respetable
potser per sant pere ... |
| [15:55] | Avestruz-Feliz | vius recluit en un monestir al capdamunt d'una muntanya? |
[15:55]
Avestruz-Feliz
vius recluit en un monestir al capdamunt d'una muntanya? |
| [15:55] | CaballitoDeMar\Respetable | més o menys hahahhahhaha |
[15:55]
CaballitoDeMar\Respetable
més o menys hahahhahhaha |
| [15:55] | Avestruz-Feliz | xD |
[15:55]
Avestruz-Feliz
xD |
| [15:55] | Avestruz-Feliz | som molts els que t'envejem doncs |
[15:55]
Avestruz-Feliz
som molts els que t'envejem doncs |
| [15:56] | CaballitoDeMar\Respetable | et diré que és el segon sant joan de la meva gossa i segueix sense saber què són els petards |
[15:56]
CaballitoDeMar\Respetable
et diré que és el segon sant joan de la meva gossa i segueix sense saber què són els petards |
| [15:56] | Avestruz-Feliz | ja ens diras quin es l'amagatall per poder accedir amb els nostres gossos hahaha |
[15:56]
Avestruz-Feliz
ja ens diras quin es l'amagatall per poder accedir amb els nostres gossos hahaha |
| [15:56] | CaballitoDeMar\Respetable | mmmmmm esperaré a que l'aprovi una ordenança sobre la taxa turística XD |
[15:56]
CaballitoDeMar\Respetable
mmmmmm esperaré a que l'aprovi una ordenança sobre la taxa turística XD |
| [15:57] | Avestruz-Feliz | el negoci es el negoci! |
[15:57]
Avestruz-Feliz
el negoci es el negoci! |
| [15:57] | CaballitoDeMar\Respetable | en concret a que s'aprovi i se m'adjudiqui la feina de cobrar-la sí, ben vist hahahhahaaha |
[15:57]
CaballitoDeMar\Respetable
en concret a que s'aprovi i se m'adjudiqui la feina de cobrar-la sí, ben vist hahahhahaaha |
| [15:57] | Avestruz-Feliz | hahaha |
[15:57]
Avestruz-Feliz
hahaha |
| [15:58] | CaballitoDeMar\Respetable | però el que sí és cert és que per aquí hi ha més animals que humans i manen ells |
[15:58]
CaballitoDeMar\Respetable
però el que sí és cert és que per aquí hi ha més animals que humans i manen ells |
| [15:58] | Avestruz-Feliz | vius en un poblat Therian? |
[15:58]
Avestruz-Feliz
vius en un poblat Therian? |
| [15:58] | CaballitoDeMar\Respetable | hòstia ara em faràs googlejar què és therian |
[15:58]
CaballitoDeMar\Respetable
hòstia ara em faràs googlejar què és therian |
| [15:59] | Avestruz-Feliz | la ignorancia es paga cara CaballitoDeMar\Respetable :D |
[15:59]
Avestruz-Feliz
la ignorancia es paga cara CaballitoDeMar\Respetable :D |
| [15:59] | CaballitoDeMar\Respetable | nooooo que googlejar encara no es paga XD |
[15:59]
CaballitoDeMar\Respetable
nooooo que googlejar encara no es paga XD |
| [16:00] | CaballitoDeMar\Respetable | la IA diu que és una identitat molt coneguda en xarxes socials ... entenc doncs que el xat no entra dins del concepte de xarxa oi? XD |
[16:00]
CaballitoDeMar\Respetable
la IA diu que és una identitat molt coneguda en xarxes socials ... entenc doncs que el xat no entra dins del concepte de xarxa oi? XD |
| [16:01] | Avestruz-Feliz | no em vull posar filosofic pero.. hi ha quelcom amb un valor mes car que el teu temps CaballitoDeMar\Respetable? |
[16:01]
Avestruz-Feliz
no em vull posar filosofic pero.. hi ha quelcom amb un valor mes car que el teu temps CaballitoDeMar\Respetable? |
| [16:01] | CaballitoDeMar\Respetable | doncs així a "votepronto" la meva salud XD |
[16:01]
CaballitoDeMar\Respetable
doncs així a "votepronto" la meva salud XD |
| [16:01] | CaballitoDeMar\Respetable | això del vote pronto ve de votar o de pot? |
[16:01]
CaballitoDeMar\Respetable
això del vote pronto ve de votar o de pot? |
| [16:02] | Avestruz-Feliz | es clarament un factor que afecta al teu temps si xDD |
[16:02]
Avestruz-Feliz
es clarament un factor que afecta al teu temps si xDD |
| [16:02] | CaballitoDeMar\Respetable | en qualsevol cas el therian és un concepte interessant ... |
[16:02]
CaballitoDeMar\Respetable
en qualsevol cas el therian és un concepte interessant ... |
| [16:02] | Avestruz-Feliz | votepronto en català com es? |
[16:02]
Avestruz-Feliz
votepronto en català com es? |
| [16:02] | Avestruz-Feliz | votaviat sona raret eh |
[16:02]
Avestruz-Feliz
votaviat sona raret eh |
| [16:02] | CaballitoDeMar\Respetable | uix quines preguntes fas |
[16:02]
CaballitoDeMar\Respetable
uix quines preguntes fas |
| [16:03] | CaballitoDeMar\Respetable | he utilitzat el votepronto prescisament perquè no em sortia l'expressió hahahahhahhahha |
[16:03]
CaballitoDeMar\Respetable
he utilitzat el votepronto prescisament perquè no em sortia l'expressió hahahahhahhahha |
| [16:03] | Avestruz-Feliz | la coca d'ahir no em va sentar massa be.. i no cal pensar malament no xD |
[16:03]
Avestruz-Feliz
la coca d'ahir no em va sentar massa be.. i no cal pensar malament no xD |
| [16:04] | CaballitoDeMar\Respetable | coi m'ha costat entendre en què havia de pensar per pensar malament XD |
[16:04]
CaballitoDeMar\Respetable
coi m'ha costat entendre en què havia de pensar per pensar malament XD |
| [16:04] | CaballitoDeMar\Respetable | juro que encara que no ho sembli de tant en tant baixem a la civilització |
[16:04]
CaballitoDeMar\Respetable
juro que encara que no ho sembli de tant en tant baixem a la civilització |
| [16:05] | Avestruz-Feliz | hahahah |
[16:05]
Avestruz-Feliz
hahahah |
| [16:05] | Avestruz-Feliz | no et desconnectis de la humanitat |
[16:05]
Avestruz-Feliz
no et desconnectis de la humanitat |
| [16:05] | CaballitoDeMar\Respetable | bé, baixo per veure animals no et pensis hahahahhahahahha |
[16:05]
CaballitoDeMar\Respetable
bé, baixo per veure animals no et pensis hahahahhahahahha |
| [16:06] | Avestruz-Feliz | aixi no notaras quan ens haurem extingit del tot |
[16:06]
Avestruz-Feliz
aixi no notaras quan ens haurem extingit del tot |
| [16:06] | Avestruz-Feliz | no deu quedar massa val a dir |
[16:06]
Avestruz-Feliz
no deu quedar massa val a dir |
| [16:06] | CaballitoDeMar\Respetable | aix, el meu somni més humit veus ... |
[16:06]
CaballitoDeMar\Respetable
aix, el meu somni més humit veus ... |
| [16:06] | CaballitoDeMar\Respetable | tota la humanitat extingida i jo reencarnada en pedra |
[16:06]
CaballitoDeMar\Respetable
tota la humanitat extingida i jo reencarnada en pedra |
| [16:07] | Avestruz-Feliz | ahahaha humit en especial si acabes essent una pedra sumergida en el mediterrani |
[16:07]
Avestruz-Feliz
ahahaha humit en especial si acabes essent una pedra sumergida en el mediterrani |
| [16:08] | Avestruz-Feliz | plpot estavem picante a veure si saltaves! |
[16:08]
Avestruz-Feliz
plpot estavem picante a veure si saltaves! |
| [16:08] | Avestruz-Feliz | plpot bona tarda |
[16:08]
Avestruz-Feliz
plpot bona tarda |
| [16:08] | CaballitoDeMar\Respetable | plpot t'interromp molt els teus intents de que una ciutat o poble et respongui a una pregunta sense verd subjecte ni complement? |
[16:08]
CaballitoDeMar\Respetable
plpot t'interromp molt els teus intents de que una ciutat o poble et respongui a una pregunta sense verd subjecte ni complement? |
| [16:08] | CaballitoDeMar\Respetable | és que abans m'has enviat a fer la migdiada tot just quan començava a dinar i és clar, no he pogut fer-te cas XD |
[16:08]
CaballitoDeMar\Respetable
és que abans m'has enviat a fer la migdiada tot just quan començava a dinar i és clar, no he pogut fer-te cas XD |
| [16:09] | Avestruz-Feliz | Bonà tardà bimaduretgirons |
[16:09]
Avestruz-Feliz
Bonà tardà bimaduretgirons |
| [16:10] | CaballitoDeMar\Respetable | odio i a quina botiga de paciència vas? veig que la tenen molt bona! XD |
[16:10]
CaballitoDeMar\Respetable
odio i a quina botiga de paciència vas? veig que la tenen molt bona! XD |
| [16:11] | Avestruz-Feliz | hauria d'haver pres el café cafeinat... |
[16:11]
Avestruz-Feliz
hauria d'haver pres el café cafeinat... |
| [16:11] | CaballitoDeMar\Respetable | no que jo he près massa te i mira la mala llet que gasto hahahahhahah |
[16:11]
CaballitoDeMar\Respetable
no que jo he près massa te i mira la mala llet que gasto hahahahhahah |
| [16:11] | Avestruz-Feliz | ens equilibrem be aquesta tarda |
[16:11]
Avestruz-Feliz
ens equilibrem be aquesta tarda |
| [16:12] | Avestruz-Feliz | dema intercanviem papers.. que tambe m'interessa anar buidant motxila eh! |
[16:12]
Avestruz-Feliz
dema intercanviem papers.. que tambe m'interessa anar buidant motxila eh! |
| [16:13] | CaballitoDeMar\Respetable | ui ui ui ... primer vols envair el meu municipi i ara quedar-te el meu paper ... nonembe eh? |
[16:13]
CaballitoDeMar\Respetable
ui ui ui ... primer vols envair el meu municipi i ara quedar-te el meu paper ... nonembe eh? |
| [16:13] | Avestruz-Feliz | ha de ser un intercanvi pactat.. no es pas una invasio! |
[16:13]
Avestruz-Feliz
ha de ser un intercanvi pactat.. no es pas una invasio! |
| [16:14] | CaballitoDeMar\Respetable | no, la invasió anava per quan has preguntat on era que es passava el st joan sense petards |
[16:14]
CaballitoDeMar\Respetable
no, la invasió anava per quan has preguntat on era que es passava el st joan sense petards |
| [16:15] | Avestruz-Feliz | CaballitoDeMar\Respetable aixi a votaviat, penso que has filat massa prim eh hahaha |
[16:15]
Avestruz-Feliz
CaballitoDeMar\Respetable aixi a votaviat, penso que has filat massa prim eh hahaha |
| [16:15] | CaballitoDeMar\Respetable | aix que ara m'he perdut |
[16:15]
CaballitoDeMar\Respetable
aix que ara m'he perdut |
| [16:15] | Avestruz-Feliz | ara em sento culpable d'estar molestant a plpot amb les nostres converses metafisiques |
[16:15]
Avestruz-Feliz
ara em sento culpable d'estar molestant a plpot amb les nostres converses metafisiques |
| [16:15] | Avestruz-Feliz | bona tarda i felicitats altre vegada juan57 |
[16:15]
Avestruz-Feliz
bona tarda i felicitats altre vegada juan57 |
| [16:16] | CaballitoDeMar\Respetable | ei, que em sap molt de greu per ell eh? perquè ja es nota que té conversa i l'estem interrompent, però la definició de xat quina és? |
[16:16]
CaballitoDeMar\Respetable
ei, que em sap molt de greu per ell eh? perquè ja es nota que té conversa i l'estem interrompent, però la definició de xat quina és? |
| [16:16] | Avestruz-Feliz | Hola Raul_lh00 en privado o puede hacer aqui delante de todo el mundo? |
[16:16]
Avestruz-Feliz
Hola Raul_lh00 en privado o puede hacer aqui delante de todo el mundo? |
| [16:16] | Avestruz-Feliz | CaballitoDeMar\Respetable crec que buscar sexe de forma descarada i sense miraments, no? |
[16:16]
Avestruz-Feliz
CaballitoDeMar\Respetable crec que buscar sexe de forma descarada i sense miraments, no? |
| [16:16] | Oveja\Verde | Que vagi bé gent! que acabeu de tenir un bon dia i cuideu-vos de la calor ^^ |
[16:16]
Oveja\Verde
Que vagi bé gent! que acabeu de tenir un bon dia i cuideu-vos de la calor ^^ |
| [16:17] | Avestruz-Feliz | bona tarda Oveja\Verde a gaudir de les mosques del estiu |
[16:17]
Avestruz-Feliz
bona tarda Oveja\Verde a gaudir de les mosques del estiu |
| [16:17] | CaballitoDeMar\Respetable | hòstia Avestruz-Feliz no hi havia caigut ... hauria jurat que era una plataforma online on parlar ... és que ja em val eh? |
[16:17]
CaballitoDeMar\Respetable
hòstia Avestruz-Feliz no hi havia caigut ... hauria jurat que era una plataforma online on parlar ... és que ja em val eh? |
| [16:17] | CaballitoDeMar\Respetable | ciao Oveja\Verde vagi molt bé |
[16:17]
CaballitoDeMar\Respetable
ciao Oveja\Verde vagi molt bé |
| [16:17] | Avestruz-Feliz | ahahahaha |
[16:17]
Avestruz-Feliz
ahahahaha |
| [16:18] | CaballitoDeMar\Respetable | per cert, he acabat googlejant el votepronto i efectivament va amb B XD |
[16:18]
CaballitoDeMar\Respetable
per cert, he acabat googlejant el votepronto i efectivament va amb B XD |
| [16:18] | Avestruz-Feliz | aquests del monestir sou un xic innocents eh CaballitoDeMar\Respetable |
[16:18]
Avestruz-Feliz
aquests del monestir sou un xic innocents eh CaballitoDeMar\Respetable |
| [16:18] | CaballitoDeMar\Respetable | doncs no serà perquè qui va encarregar la construcció de monestirs destaquès per la innocència prescisament ... xd |
[16:18]
CaballitoDeMar\Respetable
doncs no serà perquè qui va encarregar la construcció de monestirs destaquès per la innocència prescisament ... xd |
| [16:19] | Avestruz-Feliz | ahahhaha avui dispares sense pietat eh! |
[16:19]
Avestruz-Feliz
ahahhaha avui dispares sense pietat eh! |
| [16:19] | CaballitoDeMar\Respetable | per cert, la IA aquesta proposa diverses frases i dues més o menys m'encaixen: a cop calent i tal com raja |
[16:19]
CaballitoDeMar\Respetable
per cert, la IA aquesta proposa diverses frases i dues més o menys m'encaixen: a cop calent i tal com raja |
| [16:19] | Avestruz-Feliz | fem un reces en la conversa que ha caigut plpot.. a veure si torna i iniciem de nou xD |
[16:19]
Avestruz-Feliz
fem un reces en la conversa que ha caigut plpot.. a veure si torna i iniciem de nou xD |
| [16:19] | CaballitoDeMar\Respetable | ui si es tracta que cagar-se en l'esglèsia sempre estic a punt jo hahahhahahhahhahahahha |
[16:19]
CaballitoDeMar\Respetable
ui si es tracta que cagar-se en l'esglèsia sempre estic a punt jo hahahhahahhahhahahahha |
| [16:19] | Avestruz-Feliz | a cop calent, no ho havia escoltat mai |
[16:19]
Avestruz-Feliz
a cop calent, no ho havia escoltat mai |
| [16:20] | CaballitoDeMar\Respetable | jo tampoc però encaixa força no? ... En canvi tal com raja només m¡'encaixa parcialment |
[16:20]
CaballitoDeMar\Respetable
jo tampoc però encaixa força no? ... En canvi tal com raja només m¡'encaixa parcialment |
| [16:20] | Avestruz-Feliz | ahahah la esglesia sho ha guanyat a pols si |
[16:20]
Avestruz-Feliz
ahahah la esglesia sho ha guanyat a pols si |
| [16:20] | CaballitoDeMar\Respetable | ja arriba a solius veus ! felicitats pel sant! |
[16:20]
CaballitoDeMar\Respetable
ja arriba a solius veus ! felicitats pel sant! |
PUBLICIDAD