Historia de #girona 23/06/2026 17:57 8 visitas

Hour Alias Mensaje Mensaje
[17:57] Lince_Locuaz Les dutxes fredes donen mes calor [17:57] Lince_Locuaz
Les dutxes fredes donen mes calor
[17:57] Culebra_Veloz ben cert Lince_Locuaz [17:57] Culebra_Veloz
ben cert Lince_Locuaz
[17:57] Culebra_Veloz però què vols ... és l' Gata}Torpe ... hahahhahahhaha [17:57] Culebra_Veloz
però què vols ... és l' Gata}Torpe ... hahahhahahhaha
[17:58] Lince_Locuaz Es vom beure aigua freda [17:58] Lince_Locuaz
Es vom beure aigua freda
[17:58] Lince_Locuaz Tampoc et refresca [17:58] Lince_Locuaz
Tampoc et refresca
[17:58] Culebra_Veloz un té calentó aniria bé ara [17:58] Culebra_Veloz
un té calentó aniria bé ara
[17:59] Culebra_Veloz amb la coca però, la coca que no ens la treguin!!!! [17:59] Culebra_Veloz
amb la coca però, la coca que no ens la treguin!!!!
[17:59] Lince_Locuaz Tambe un te amb menta [17:59] Lince_Locuaz
Tambe un te amb menta
[18:00] Culebra_Veloz em van regalar un roibos amb mango ... boníssim [18:00] Culebra_Veloz
em van regalar un roibos amb mango ... boníssim
[18:00] Lince_Locuaz La jefa en ha fet una de coca qye en tindre per tota la setmana🤣 [18:00] Lince_Locuaz
La jefa en ha fet una de coca qye en tindre per tota la setmana🤣
[18:00] Culebra_Veloz per anar bé hauria de durar fins dimecres dijous de la setmana entrant Lince_Locuaz ... que potser arribo jo [18:00] Culebra_Veloz
per anar bé hauria de durar fins dimecres dijous de la setmana entrant Lince_Locuaz ... que potser arribo jo
[18:00] Lince_Locuaz Jajaja [18:00] Lince_Locuaz
Jajaja
[18:01] Culebra_Veloz quasi millor que en faci una de nova oi? XD [18:01] Culebra_Veloz
quasi millor que en faci una de nova oi? XD
[18:01] Lince_Locuaz Si perque la crema es caduca jaja [18:01] Lince_Locuaz
Si perque la crema es caduca jaja
[18:01] Gata}Torpe oh ja tic de pm xD [18:01] Gata}Torpe
oh ja tic de pm xD
[18:01] Culebra_Veloz a mi m'agrada la de fruita confitada ... [18:01] Culebra_Veloz
a mi m'agrada la de fruita confitada ...
[18:02] Lince_Locuaz Nomes hi ha posat cireras perque te alergia al pressec i abricoc [18:02] Lince_Locuaz
Nomes hi ha posat cireras perque te alergia al pressec i abricoc
[18:02] Gata}Torpe ara tic igual que avants pero mullat xD [18:02] Gata}Torpe
ara tic igual que avants pero mullat xD
[18:02] Culebra_Veloz i el meló???? [18:02] Culebra_Veloz
i el meló????
[18:02] Gata}Torpe i sense calor [18:02] Gata}Torpe
i sense calor
[18:03] Culebra_Veloz Gata}Torpe ja t'hem estat criticant mentre et dutxaves XD [18:03] Culebra_Veloz
Gata}Torpe ja t'hem estat criticant mentre et dutxaves XD
[18:03] Lince_Locuaz No en deu haver trobat [18:03] Lince_Locuaz
No en deu haver trobat
[18:03] Culebra_Veloz ai Lince_Locuaz sort que ja me n'he comprat de coca que veig que no esteu col·laboratoius XD [18:03] Culebra_Veloz
ai Lince_Locuaz sort que ja me n'he comprat de coca que veig que no esteu col·laboratoius XD
[18:03] Gata}Torpe el PerroAzul us apunta a la pisarreta [18:03] Gata}Torpe
el PerroAzul us apunta a la pisarreta
[18:03] Lince_Locuaz Ja estas amb queixes [18:03] Lince_Locuaz
Ja estas amb queixes
[18:03] Culebra_Veloz tinc a l' PerroAzul aquí i encara no li he tirat la canya????? hòstia  estic despistada [18:03] Culebra_Veloz
tinc a l' PerroAzul aquí i encara no li he tirat la canya????? hòstia  estic despistada
[18:04] PerroAzul [Gata}Torpe] siii [18:04] PerroAzul
[Gata}Torpe] siii
[18:04] Culebra_Veloz Lince_Locuaz jo?????????? això tu que no m'ho poses fàcil h`lstia [18:04] Culebra_Veloz
Lince_Locuaz jo?????????? això tu que no m'ho poses fàcil h`lstia
[18:04] PerroAzul [Culebra_Veloz] et poso nerviosa... :P [18:04] PerroAzul
[Culebra_Veloz] et poso nerviosa... :P
[18:04] Gata}Torpe xddd [18:04] Gata}Torpe
xddd
[18:04] Culebra_Veloz PerroAzul no no ... avui ni t'havia vist ... hi ha en Lince_Locuaz i no puc tenir ulls per tots .... [18:04] Culebra_Veloz
PerroAzul no no ... avui ni t'havia vist ... hi ha en Lince_Locuaz i no puc tenir ulls per tots ....
[18:04] Culebra_Veloz hahahhahahhahahhaah [18:04] Culebra_Veloz
hahahhahahhahahhaah
[18:04] PerroAzul jajaja [18:04] PerroAzul
jajaja
[18:05] Culebra_Veloz agafeu número XD [18:05] Culebra_Veloz
agafeu número XD
| Compartir en: