Historia de #girona 23/06/2026 17:57 9 visitas
| Hour | Alias | Mensaje | Mensaje |
|---|---|---|---|
| [17:57] | Lince_Locuaz | Les dutxes fredes donen mes calor |
[17:57]
Lince_Locuaz
Les dutxes fredes donen mes calor |
| [17:57] | Culebra_Veloz | ben cert Lince_Locuaz |
[17:57]
Culebra_Veloz
ben cert Lince_Locuaz |
| [17:57] | Culebra_Veloz | però què vols ... és l' Gata}Torpe ... hahahhahahhaha |
[17:57]
Culebra_Veloz
però què vols ... és l' Gata}Torpe ... hahahhahahhaha |
| [17:58] | Lince_Locuaz | Es vom beure aigua freda |
[17:58]
Lince_Locuaz
Es vom beure aigua freda |
| [17:58] | Lince_Locuaz | Tampoc et refresca |
[17:58]
Lince_Locuaz
Tampoc et refresca |
| [17:58] | Culebra_Veloz | un té calentó aniria bé ara |
[17:58]
Culebra_Veloz
un té calentó aniria bé ara |
| [17:59] | Culebra_Veloz | amb la coca però, la coca que no ens la treguin!!!! |
[17:59]
Culebra_Veloz
amb la coca però, la coca que no ens la treguin!!!! |
| [17:59] | Lince_Locuaz | Tambe un te amb menta |
[17:59]
Lince_Locuaz
Tambe un te amb menta |
| [18:00] | Culebra_Veloz | em van regalar un roibos amb mango ... boníssim |
[18:00]
Culebra_Veloz
em van regalar un roibos amb mango ... boníssim |
| [18:00] | Lince_Locuaz | La jefa en ha fet una de coca qye en tindre per tota la setmana🤣 |
[18:00]
Lince_Locuaz
La jefa en ha fet una de coca qye en tindre per tota la setmana🤣 |
| [18:00] | Culebra_Veloz | per anar bé hauria de durar fins dimecres dijous de la setmana entrant Lince_Locuaz ... que potser arribo jo |
[18:00]
Culebra_Veloz
per anar bé hauria de durar fins dimecres dijous de la setmana entrant Lince_Locuaz ... que potser arribo jo |
| [18:00] | Lince_Locuaz | Jajaja |
[18:00]
Lince_Locuaz
Jajaja |
| [18:01] | Culebra_Veloz | quasi millor que en faci una de nova oi? XD |
[18:01]
Culebra_Veloz
quasi millor que en faci una de nova oi? XD |
| [18:01] | Lince_Locuaz | Si perque la crema es caduca jaja |
[18:01]
Lince_Locuaz
Si perque la crema es caduca jaja |
| [18:01] | Gata}Torpe | oh ja tic de pm xD |
[18:01]
Gata}Torpe
oh ja tic de pm xD |
| [18:01] | Culebra_Veloz | a mi m'agrada la de fruita confitada ... |
[18:01]
Culebra_Veloz
a mi m'agrada la de fruita confitada ... |
| [18:02] | Lince_Locuaz | Nomes hi ha posat cireras perque te alergia al pressec i abricoc |
[18:02]
Lince_Locuaz
Nomes hi ha posat cireras perque te alergia al pressec i abricoc |
| [18:02] | Gata}Torpe | ara tic igual que avants pero mullat xD |
[18:02]
Gata}Torpe
ara tic igual que avants pero mullat xD |
| [18:02] | Culebra_Veloz | i el meló???? |
[18:02]
Culebra_Veloz
i el meló???? |
| [18:02] | Gata}Torpe | i sense calor |
[18:02]
Gata}Torpe
i sense calor |
| [18:03] | Culebra_Veloz | Gata}Torpe ja t'hem estat criticant mentre et dutxaves XD |
[18:03]
Culebra_Veloz
Gata}Torpe ja t'hem estat criticant mentre et dutxaves XD |
| [18:03] | Lince_Locuaz | No en deu haver trobat |
[18:03]
Lince_Locuaz
No en deu haver trobat |
| [18:03] | Culebra_Veloz | ai Lince_Locuaz sort que ja me n'he comprat de coca que veig que no esteu col·laboratoius XD |
[18:03]
Culebra_Veloz
ai Lince_Locuaz sort que ja me n'he comprat de coca que veig que no esteu col·laboratoius XD |
| [18:03] | Gata}Torpe | el PerroAzul us apunta a la pisarreta |
[18:03]
Gata}Torpe
el PerroAzul us apunta a la pisarreta |
| [18:03] | Lince_Locuaz | Ja estas amb queixes |
[18:03]
Lince_Locuaz
Ja estas amb queixes |
| [18:03] | Culebra_Veloz | tinc a l' PerroAzul aquí i encara no li he tirat la canya????? hòstia estic despistada |
[18:03]
Culebra_Veloz
tinc a l' PerroAzul aquí i encara no li he tirat la canya????? hòstia estic despistada |
| [18:04] | PerroAzul | [Gata}Torpe] siii |
[18:04]
PerroAzul
[Gata}Torpe] siii |
| [18:04] | Culebra_Veloz | Lince_Locuaz jo?????????? això tu que no m'ho poses fàcil h`lstia |
[18:04]
Culebra_Veloz
Lince_Locuaz jo?????????? això tu que no m'ho poses fàcil h`lstia |
| [18:04] | PerroAzul | [Culebra_Veloz] et poso nerviosa... :P |
[18:04]
PerroAzul
[Culebra_Veloz] et poso nerviosa... :P |
| [18:04] | Gata}Torpe | xddd |
[18:04]
Gata}Torpe
xddd |
| [18:04] | Culebra_Veloz | PerroAzul no no ... avui ni t'havia vist ... hi ha en Lince_Locuaz i no puc tenir ulls per tots .... |
[18:04]
Culebra_Veloz
PerroAzul no no ... avui ni t'havia vist ... hi ha en Lince_Locuaz i no puc tenir ulls per tots .... |
| [18:04] | Culebra_Veloz | hahahhahahhahahhaah |
[18:04]
Culebra_Veloz
hahahhahahhahahhaah |
| [18:04] | PerroAzul | jajaja |
[18:04]
PerroAzul
jajaja |
| [18:05] | Culebra_Veloz | agafeu número XD |
[18:05]
Culebra_Veloz
agafeu número XD |
PUBLICIDAD