Historia de #girona 20/06/2026 21:15 4 visitas

Hour Alias Mensaje Mensaje
[21:15] CocodriloAzul Pantera_Letal: bones bonica [21:15] CocodriloAzul
Pantera_Letal: bones bonica
[21:16] Pantera_Letal què tal CocodriloAzul? estàs fent proves o t'han replicat? [21:16] Pantera_Letal
què tal CocodriloAzul? estàs fent proves o t'han replicat?
[21:16] CocodriloAzul que vols dir proves? [21:16] CocodriloAzul
que vols dir proves?
[21:16] CocodriloAzul xd [21:16] CocodriloAzul
xd
[21:16] Pantera_Letal hi havia la numerologia sencera del teu nick hahahhahaha [21:16] Pantera_Letal
hi havia la numerologia sencera del teu nick hahahhahaha
[21:16] CocodriloAzul estava arreglant-me les ungles [21:16] CocodriloAzul
estava arreglant-me les ungles
[21:16] CocodriloAzul xd [21:16] CocodriloAzul
xd
[21:17] Pantera_Letal doncs les tenies llargues eh? XD [21:17] Pantera_Letal
doncs les tenies llargues eh? XD
[21:17] CocodriloAzul jajaja [21:17] CocodriloAzul
jajaja
[21:17] CocodriloAzul tampoc massa [21:17] CocodriloAzul
tampoc massa
[21:17] CocodriloAzul pero no estic mirant també el basquet i no havia llegitxd [21:17] CocodriloAzul
pero no estic mirant també el basquet i no havia llegitxd
[21:17] Lince{Rapaz no pinta bé, el València va a tope [21:17] Lince{Rapaz
no pinta bé, el València va a tope
[21:17] Pantera_Letal tot el món mirant futbol i tu dones la nota mirant el basquet ja et val hahahahahhaha [21:17] Pantera_Letal
tot el món mirant futbol i tu dones la nota mirant el basquet ja et val hahahahahhaha
[21:18] Lince{Rapaz jo també basket, el futbol és d'incults [21:18] Lince{Rapaz
jo també basket, el futbol és d'incults
[21:18] Pantera_Letal Lince{Rapaz no opinaré ... hahhahahaahha, deixem-ho que bon vespre XD [21:18] Pantera_Letal
Lince{Rapaz no opinaré ... hahhahahaahha, deixem-ho que bon vespre XD
[21:18] CocodriloAzul han començat molt fort [21:18] CocodriloAzul
han començat molt fort
[21:18] Pantera_Letal però sabeu que també podeu mirar opera o teatre o inclus una peli? XD [21:18] Pantera_Letal
però sabeu que també podeu mirar opera o teatre o inclus una peli? XD
[21:19] CocodriloAzul el primer quart ha sigut un escàndol [21:19] CocodriloAzul
el primer quart ha sigut un escàndol
[21:19] CocodriloAzul però hi ha partit [21:19] CocodriloAzul
però hi ha partit
[21:19] CocodriloAzul tot i que ara també estan molt forts [21:19] CocodriloAzul
tot i que ara també estan molt forts
[21:19] Lince{Rapaz si Pantera_Letal, però ara fan bàsket i ens agrada, després ja miraré una peli [21:19] Lince{Rapaz
si Pantera_Letal, però ara fan bàsket i ens agrada, després ja miraré una peli
[21:19] Lince{Rapaz cada cosa al seu moment [21:19] Lince{Rapaz
cada cosa al seu moment
[21:19] CocodriloAzul hi ha moments per a tot, si [21:19] CocodriloAzul
hi ha moments per a tot, si
[21:20] Pantera_Letal ho deia pel concepte de cultura v/ incultura Lince{Rapaz [21:20] Pantera_Letal
ho deia pel concepte de cultura v/ incultura Lince{Rapaz
[21:20] Pantera_Letal a mi mentro no m'ho facis mirar a mi ... plim que diuen XD [21:20] Pantera_Letal
a mi mentro no m'ho facis mirar a mi ... plim que diuen XD
[21:20] CocodriloAzul el final que cadascú faci o miri el que vulgui sense necessitat d'imposar res [21:20] CocodriloAzul
el final que cadascú faci o miri el que vulgui sense necessitat d'imposar res
[21:20] Lince{Rapaz el futbol ve una mica imposat eh? [21:20] Lince{Rapaz
el futbol ve una mica imposat eh?
[21:21] Pantera_Letal exacte CocodriloAzul ... o altrament cada migdia us faria mirar el paradís de les senyores hahahahhahahahahah [21:21] Pantera_Letal
exacte CocodriloAzul ... o altrament cada migdia us faria mirar el paradís de les senyores hahahahhahahahahah
[21:21] CocodriloAzul bueno, te més public i al final es el que mana a l'hora de fer negoci [21:21] CocodriloAzul
bueno, te més public i al final es el que mana a l'hora de fer negoci
[21:21] CocodriloAzul la tv posa el que més afluencia te [21:21] CocodriloAzul
la tv posa el que més afluencia te
[21:21] Lince{Rapaz borreguisme... [21:21] Lince{Rapaz
borreguisme...
[21:21] Pantera_Letal a mi el que m'indigna en general és la quota de pantalla dels esports en general en relació a la resta de programació [21:21] Pantera_Letal
a mi el que m'indigna en general és la quota de pantalla dels esports en general en relació a la resta de programació
[21:21] CocodriloAzul què és el paradís de les senyores [21:21] CocodriloAzul
què és el paradís de les senyores
[21:21] CocodriloAzul matrim per a gustos colors [21:21] CocodriloAzul
matrim per a gustos colors
[21:21] Pantera_Letal una sèrie de tv3 [21:21] Pantera_Letal
una sèrie de tv3
[21:22] CocodriloAzul ah, ni idea [21:22] CocodriloAzul
ah, ni idea
[21:22] CocodriloAzul miro poca tv [21:22] CocodriloAzul
miro poca tv
[21:22] Pantera_Letal seim i el bàsquet on el mires? a la ràdio? a la banyera? [21:22] Pantera_Letal
seim i el bàsquet on el mires? a la ràdio? a la banyera?
[21:22] Lince{Rapaz dazn [21:22] Lince{Rapaz
dazn
[21:22] Pantera_Letal com ara em respongui que és al camp em moro [21:22] Pantera_Letal
com ara em respongui que és al camp em moro
[21:22] Pantera_Letal hahahhahahhahhaha [21:22] Pantera_Letal
hahahhahahhahhaha
[21:22] CocodriloAzul em referixo que no solc mirar tv publica [21:22] CocodriloAzul
em referixo que no solc mirar tv publica
[21:23] CocodriloAzul ara si que la tinc posada, per veure el bàsquet [21:23] CocodriloAzul
ara si que la tinc posada, per veure el bàsquet
[21:24] Pantera_Letal ui jo hi ha una franja horària al vespre que no serveixo per altra cosa que per mirar la tv en mode encefalograma pla [21:24] Pantera_Letal
ui jo hi ha una franja horària al vespre que no serveixo per altra cosa que per mirar la tv en mode encefalograma pla
[21:24] CocodriloAzul xd [21:24] CocodriloAzul
xd
[21:24] CocodriloAzul jo va haver una epoca que tenia una tv a l'habitació [21:24] CocodriloAzul
jo va haver una epoca que tenia una tv a l'habitació
[21:24] CocodriloAzul i feia això [21:24] CocodriloAzul
i feia això
[21:24] CocodriloAzul em posava al llit i la posava i quedava mort [21:24] CocodriloAzul
em posava al llit i la posava i quedava mort
[21:24] CocodriloAzul xd [21:24] CocodriloAzul
xd
[21:24] Pantera_Letal jo ho he fet al revés seim [21:24] Pantera_Letal
jo ho he fet al revés seim
[21:25] Pantera_Letal vaig desplegar el sofà llit del menjador ... i porta uns 3 anys desplegat hahahhahahah [21:25] Pantera_Letal
vaig desplegar el sofà llit del menjador ... i porta uns 3 anys desplegat hahahhahahah
[21:25] CocodriloAzul però em posava capitols de crims [21:25] CocodriloAzul
però em posava capitols de crims
[21:25] CocodriloAzul o similars [21:25] CocodriloAzul
o similars
[21:25] CocodriloAzul no tv com a tal, és pel que la faig servir [21:25] CocodriloAzul
no tv com a tal, és pel que la faig servir
[21:25] CocodriloAzul per mirar el que vull veure, no el quie posen [21:25] CocodriloAzul
per mirar el que vull veure, no el quie posen
[21:25] CocodriloAzul no sé si m'explico [21:25] CocodriloAzul
no sé si m'explico
[21:26] Pantera_Letal bé ... jo tv com a tal l'entena no em funciona així que vaig amb tv a la carta igualment [21:26] Pantera_Letal
bé ... jo tv com a tal l'entena no em funciona així que vaig amb tv a la carta igualment
[21:26] Pantera_Letal els canals que no emeten per internet no els veig [21:26] Pantera_Letal
els canals que no emeten per internet no els veig
[21:26] CocodriloAzul doncs això [21:26] CocodriloAzul
doncs això
[21:27] Pantera_Letal l'altre dia vaig sintonitzar la tv de casa una amiga i vaig flipar amb la de canals que existeixen a barcelona hahahhahahahhahha [21:27] Pantera_Letal
l'altre dia vaig sintonitzar la tv de casa una amiga i vaig flipar amb la de canals que existeixen a barcelona hahahhahahahhahha
[21:27] Mosquito{Veloz ¡Saluton! viva la salud estructural [21:27] Mosquito{Veloz
¡Saluton! viva la salud estructural
| Compartir en: