Historia de #girona 16/06/2026 14:45 12 visitas
| Hour | Alias | Mensaje | Mensaje |
|---|---|---|---|
| [14:45] | Caracol_Debil | no, de concerts |
[14:45]
Caracol_Debil
no, de concerts |
| [14:45] | Anguila{ConPereza | ahhhhhhhhhhhh, alimenten l'ànima diuen XD |
[14:45]
Anguila{ConPereza
ahhhhhhhhhhhh, alimenten l'ànima diuen XD |
| [14:46] | Caracol_Debil | i pelen la butxaca XD |
[14:46]
Caracol_Debil
i pelen la butxaca XD |
| [14:46] | Anguila{ConPereza | calla calla que ahir vaig comprar entrades per dues coses i uff |
[14:46]
Anguila{ConPereza
calla calla que ahir vaig comprar entrades per dues coses i uff |
| [14:46] | Leon_ConBravura | a mi no me la pelen (la butxaca) |
[14:46]
Leon_ConBravura
a mi no me la pelen (la butxaca) |
| [14:46] | Caracol_Debil | per anar a on, Anguila{ConPereza? |
[14:46]
Caracol_Debil
per anar a on, Anguila{ConPereza? |
| [14:47] | Caracol_Debil | deu ser pq no vas a cap, Leon_ConBravura |
[14:47]
Caracol_Debil
deu ser pq no vas a cap, Leon_ConBravura |
| [14:47] | Caracol_Debil | pq son cars de cullons |
[14:47]
Caracol_Debil
pq son cars de cullons |
| [14:47] | Leon_ConBravura | sí, i sinó vaig de gratis |
[14:47]
Leon_ConBravura
sí, i sinó vaig de gratis |
| [14:47] | Anguila{ConPereza | teatre i opera a l'atlàntida (no et vaig dir res perquè m'ho hauries tirat pel cap xd) |
[14:47]
Anguila{ConPereza
teatre i opera a l'atlàntida (no et vaig dir res perquè m'ho hauries tirat pel cap xd) |
| [14:47] | Caracol_Debil | volia anar divendres a un, 90 i pico per dos entrades! |
[14:47]
Caracol_Debil
volia anar divendres a un, 90 i pico per dos entrades! |
| [14:47] | Leon_ConBravura | joder |
[14:47]
Leon_ConBravura
joder |
| [14:47] | Caracol_Debil | opera no cal XD |
[14:47]
Caracol_Debil
opera no cal XD |
| [14:47] | Caracol_Debil | quina obra? |
[14:47]
Caracol_Debil
quina obra? |
| [14:47] | Leon_ConBravura | bueno jo vaig gastar 150€ per coldplay |
[14:47]
Leon_ConBravura
bueno jo vaig gastar 150€ per coldplay |
| [14:48] | Caracol_Debil | home, si és un grup així... normal |
[14:48]
Caracol_Debil
home, si és un grup així... normal |
| [14:48] | Anguila{ConPereza | musical però d'oscar wilde ... |
[14:48]
Anguila{ConPereza
musical però d'oscar wilde ... |
| [14:49] | Caracol_Debil | vas acompanyada? guiño guiño |
[14:49]
Caracol_Debil
vas acompanyada? guiño guiño |
| [14:49] | Caracol_Debil | XD |
[14:49]
Caracol_Debil
XD |
| [14:49] | Caracol_Debil | ara mirava la programacio del MMVV |
[14:49]
Caracol_Debil
ara mirava la programacio del MMVV |
| [14:49] | Caracol_Debil | hi ha Crim, Seim! |
[14:49]
Caracol_Debil
hi ha Crim, Seim! |
| [14:50] | Anguila{ConPereza | no pas, vens o què? |
[14:50]
Anguila{ConPereza
no pas, vens o què? |
| [14:50] | Caracol_Debil | no em convencen :/ |
[14:50]
Caracol_Debil
no em convencen :/ |
| [14:50] | Anguila{ConPereza | ja ... per això no t'he dit res ... i a l'altre la veritat ni he pensat en dir-li hahahahahhahhahaha |
[14:50]
Anguila{ConPereza
ja ... per això no t'he dit res ... i a l'altre la veritat ni he pensat en dir-li hahahahahhahhahaha |
PUBLICIDAD