Historia de #girona 16/06/2026 14:45 12 visitas

Hour Alias Mensaje Mensaje
[14:45] Caracol_Debil no, de concerts [14:45] Caracol_Debil
no, de concerts
[14:45] Anguila{ConPereza ahhhhhhhhhhhh, alimenten l'ànima diuen XD [14:45] Anguila{ConPereza
ahhhhhhhhhhhh, alimenten l'ànima diuen XD
[14:46] Caracol_Debil i pelen la butxaca XD [14:46] Caracol_Debil
i pelen la butxaca XD
[14:46] Anguila{ConPereza calla calla que ahir vaig comprar entrades per dues coses i uff [14:46] Anguila{ConPereza
calla calla que ahir vaig comprar entrades per dues coses i uff
[14:46] Leon_ConBravura a mi no me la pelen (la butxaca) [14:46] Leon_ConBravura
a mi no me la pelen (la butxaca)
[14:46] Caracol_Debil per anar a on, Anguila{ConPereza? [14:46] Caracol_Debil
per anar a on, Anguila{ConPereza?
[14:47] Caracol_Debil deu ser pq no vas a cap, Leon_ConBravura [14:47] Caracol_Debil
deu ser pq no vas a cap, Leon_ConBravura
[14:47] Caracol_Debil pq son cars de cullons [14:47] Caracol_Debil
pq son cars de cullons
[14:47] Leon_ConBravura sí, i sinó vaig de gratis [14:47] Leon_ConBravura
sí, i sinó vaig de gratis
[14:47] Anguila{ConPereza teatre i opera a l'atlàntida (no et vaig dir res perquè m'ho hauries tirat pel cap xd) [14:47] Anguila{ConPereza
teatre i opera a l'atlàntida (no et vaig dir res perquè m'ho hauries tirat pel cap xd)
[14:47] Caracol_Debil volia anar divendres a un, 90 i pico per dos entrades! [14:47] Caracol_Debil
volia anar divendres a un, 90 i pico per dos entrades!
[14:47] Leon_ConBravura joder [14:47] Leon_ConBravura
joder
[14:47] Caracol_Debil opera no cal XD [14:47] Caracol_Debil
opera no cal XD
[14:47] Caracol_Debil quina obra? [14:47] Caracol_Debil
quina obra?
[14:47] Leon_ConBravura bueno jo vaig gastar 150€ per coldplay [14:47] Leon_ConBravura
bueno jo vaig gastar 150€ per coldplay
[14:48] Caracol_Debil home, si és un grup així... normal [14:48] Caracol_Debil
home, si és un grup així... normal
[14:48] Anguila{ConPereza musical però d'oscar wilde ... [14:48] Anguila{ConPereza
musical però d'oscar wilde ...
[14:49] Caracol_Debil vas acompanyada? guiño guiño [14:49] Caracol_Debil
vas acompanyada? guiño guiño
[14:49] Caracol_Debil XD [14:49] Caracol_Debil
XD
[14:49] Caracol_Debil ara mirava la programacio del MMVV [14:49] Caracol_Debil
ara mirava la programacio del MMVV
[14:49] Caracol_Debil hi ha Crim, Seim! [14:49] Caracol_Debil
hi ha Crim, Seim!
[14:50] Anguila{ConPereza no pas, vens o què? [14:50] Anguila{ConPereza
no pas, vens o què?
[14:50] Caracol_Debil no em convencen :/ [14:50] Caracol_Debil
no em convencen :/
[14:50] Anguila{ConPereza ja ... per això no t'he dit res ... i a l'altre la veritat ni he pensat en dir-li hahahahahhahhahaha [14:50] Anguila{ConPereza
ja ... per això no t'he dit res ... i a l'altre la veritat ni he pensat en dir-li hahahahahhahhahaha
| Compartir en: