Historia de #girona 16/06/2026 14:31 15 visitas

Hour Alias Mensaje Mensaje
[14:31] PinguinoNaranja claro [14:31] PinguinoNaranja
claro
[14:31] PinguinoNaranja per això t'estic contestant [14:31] PinguinoNaranja
per això t'estic contestant
[14:31] PinguinoNaranja ja veuràs com puc fer-te varies coses a l'hoa [14:31] PinguinoNaranja
ja veuràs com puc fer-te varies coses a l'hoa
[14:31] PinguinoNaranja :) [14:31] PinguinoNaranja
:)
[14:32] Mosca}Breve ja tardes, PinguinoNaranja XD [14:32] Mosca}Breve
ja tardes, PinguinoNaranja XD
[14:32] PinguinoNaranja lo bó és fa esperar [14:32] PinguinoNaranja
lo bó és fa esperar
[14:33] PinguinoNaranja no vas anar al cabró? [14:33] PinguinoNaranja
no vas anar al cabró?
[14:33] Mosca}Breve q va :( [14:33] Mosca}Breve
q va :(
[14:33] PinguinoNaranja tia, no t'ho creuràs [14:33] PinguinoNaranja
tia, no t'ho creuràs
[14:33] PinguinoNaranja però em molaria veure oques grasses [14:33] PinguinoNaranja
però em molaria veure oques grasses
[14:33] Mosca}Breve em prens el pel,no? [14:33] Mosca}Breve
em prens el pel,no?
[14:34] Mosca}Breve XD [14:34] Mosca}Breve
XD
[14:34] PinguinoNaranja ja sabia que no t'ho creuries [14:34] PinguinoNaranja
ja sabia que no t'ho creuries
[14:34] PinguinoNaranja jajajajjajaja [14:34] PinguinoNaranja
jajajajjajaja
[14:34] PinguinoNaranja però si [14:34] PinguinoNaranja
però si
[14:34] Mosca}Breve si què? q me'l prens o q t'agradaria veure'ls? [14:34] Mosca}Breve
si què? q me'l prens o q t'agradaria veure'ls?
[14:35] PinguinoNaranja que em molaria veure'ls [14:35] PinguinoNaranja
que em molaria veure'ls
[14:35] Mosca}Breve a més, si ja no en fan cap més, tret dels 4 finals a l'estadi olimpic [14:35] Mosca}Breve
a més, si ja no en fan cap més, tret dels 4 finals a l'estadi olimpic
[14:35] PinguinoNaranja ho sé [14:35] PinguinoNaranja
ho sé
[14:35] PinguinoNaranja per això [14:35] PinguinoNaranja
per això
[14:35] PinguinoNaranja em quedaré amb les ganes [14:35] PinguinoNaranja
em quedaré amb les ganes
[14:36] PinguinoNaranja els has vist mai? [14:36] PinguinoNaranja
els has vist mai?
[14:36] Mosca}Breve si, al cabró de fa uns anys [14:36] Mosca}Breve
si, al cabró de fa uns anys
[14:36] Mosca}Breve i em sona q algun altre lloc, q no recordo [14:36] Mosca}Breve
i em sona q algun altre lloc, q no recordo
[14:37] PinguinoNaranja i no vas pas a montjuic, oi? [14:37] PinguinoNaranja
i no vas pas a montjuic, oi?
[14:37] Mosca}Breve no XD [14:37] Mosca}Breve
no XD
[14:37] PinguinoNaranja ho imaginava [14:37] PinguinoNaranja
ho imaginava
[14:37] Mosca}Breve abans vaig a Cap Roig XD [14:37] Mosca}Breve
abans vaig a Cap Roig XD
[14:37] PinguinoNaranja si aconsegueixes dues entrades de pista, hi anem [14:37] PinguinoNaranja
si aconsegueixes dues entrades de pista, hi anem
[14:38] Mosca}Breve penses q tinc contactes a per tot o q? jajajajaj [14:38] Mosca}Breve
penses q tinc contactes a per tot o q? jajajajaj
[14:38] Mosca}Breve pero en sortiran, ja veuràs [14:38] Mosca}Breve
pero en sortiran, ja veuràs
| Compartir en: