Historia de #barcelona 23/06/2026 21:49 4 visitas
| Hour | Alias | Mensaje | Mensaje |
|---|---|---|---|
| [21:49] | CaballitoDeMar}Feroz | Reeee |
[21:49]
CaballitoDeMar}Feroz
Reeee |
| [21:49] | EstrellaDeMar\Azul | hola CaballitoDeMar}Feroz |
[21:49]
EstrellaDeMar\Azul
hola CaballitoDeMar}Feroz |
| [21:49] | EstrellaDeMar\Azul | era bona? |
[21:49]
EstrellaDeMar\Azul
era bona? |
| [21:49] | CaballitoDeMar}Feroz | EstrellaDeMar\Azul: passablee jaja |
[21:49]
CaballitoDeMar}Feroz
EstrellaDeMar\Azul: passablee jaja |
| [21:49] | EstrellaDeMar\Azul | per que m'havies dit lo de boooo? |
[21:49]
EstrellaDeMar\Azul
per que m'havies dit lo de boooo? |
| [21:49] | EstrellaDeMar\Azul | per l'orujito? |
[21:49]
EstrellaDeMar\Azul
per l'orujito? |
| [21:50] | EstrellaDeMar\Azul | jajajaj |
[21:50]
EstrellaDeMar\Azul
jajajaj |
| [21:50] | CaballitoDeMar}Feroz | Seeehhh per tot el k has dit |
[21:50]
CaballitoDeMar}Feroz
Seeehhh per tot el k has dit |
| [21:50] | CaballitoDeMar}Feroz | Ara k jo, un glopet i ja soc a terra ehh |
[21:50]
CaballitoDeMar}Feroz
Ara k jo, un glopet i ja soc a terra ehh |
| [21:50] | EstrellaDeMar\Azul | buenooo no s'ha d'abusar tampoc |
[21:50]
EstrellaDeMar\Azul
buenooo no s'ha d'abusar tampoc |
| [21:50] | EstrellaDeMar\Azul | jajaja |
[21:50]
EstrellaDeMar\Azul
jajaja |
| [21:50] | CaballitoDeMar}Feroz | Orujito ..marujito |
[21:50]
CaballitoDeMar}Feroz
Orujito ..marujito |
| [21:50] | CaballitoDeMar}Feroz | No noo |
[21:50]
CaballitoDeMar}Feroz
No noo |
| [21:51] | EstrellaDeMar\Azul | es un digestiu, ben fresquet |
[21:51]
EstrellaDeMar\Azul
es un digestiu, ben fresquet |
| [21:51] | CaballitoDeMar}Feroz | Sii jajaja |
[21:51]
CaballitoDeMar}Feroz
Sii jajaja |
| [21:51] | CaballitoDeMar}Feroz | Et crema el coll i l estómac |
[21:51]
CaballitoDeMar}Feroz
Et crema el coll i l estómac |
| [21:52] | EstrellaDeMar\Azul | aixó si |
[21:52]
EstrellaDeMar\Azul
aixó si |
| [21:53] | CaballitoDeMar}Feroz | No soc d alcohol.. EstrellaDeMar\Azul |
[21:53]
CaballitoDeMar}Feroz
No soc d alcohol.. EstrellaDeMar\Azul |
| [21:53] | EstrellaDeMar\Azul | jo a diCaballitoDeMar}Feroz tampoc vaja... |
[21:53]
EstrellaDeMar\Azul
jo a diCaballitoDeMar}Feroz tampoc vaja... |
| [21:53] | CaballitoDeMar}Feroz | Ben fet |
[21:53]
CaballitoDeMar}Feroz
Ben fet |
| [21:53] | EstrellaDeMar\Azul | no arribo a vell sinó |
[21:53]
EstrellaDeMar\Azul
no arribo a vell sinó |
| [21:53] | CaballitoDeMar}Feroz | Hajaja ni jo |
[21:53]
CaballitoDeMar}Feroz
Hajaja ni jo |
| [21:54] | CaballitoDeMar}Feroz | EstrellaDeMar\Azul: no n hi has posat de coca al gos?? |
[21:54]
CaballitoDeMar}Feroz
EstrellaDeMar\Azul: no n hi has posat de coca al gos?? |
| [21:54] | EstrellaDeMar\Azul | siii jajaja |
[21:54]
EstrellaDeMar\Azul
siii jajaja |
| [21:54] | CaballitoDeMar}Feroz | Ualaaaaaaa |
[21:54]
CaballitoDeMar}Feroz
Ualaaaaaaa |
| [21:54] | EstrellaDeMar\Azul | molt poqueta |
[21:54]
EstrellaDeMar\Azul
molt poqueta |
| [21:54] | EstrellaDeMar\Azul | que el sucre es dolent |
[21:54]
EstrellaDeMar\Azul
que el sucre es dolent |
| [21:54] | EstrellaDeMar\Azul | es molt golós |
[21:54]
EstrellaDeMar\Azul
es molt golós |
| [21:55] | CaballitoDeMar}Feroz | Millor, així no sentirà tant d soroll concentrantse amb la dolçor |
[21:55]
CaballitoDeMar}Feroz
Millor, així no sentirà tant d soroll concentrantse amb la dolçor |
| [21:55] | CaballitoDeMar}Feroz | Siiii, ho sé |
[21:55]
CaballitoDeMar}Feroz
Siiii, ho sé |
| [21:56] | EstrellaDeMar\Azul | el pobre cada cop que em preparo quelcom per menjar es queda esperant que li caigui alguna cosa |
[21:56]
EstrellaDeMar\Azul
el pobre cada cop que em preparo quelcom per menjar es queda esperant que li caigui alguna cosa |
| [21:56] | CaballitoDeMar}Feroz | Ostreesssd, sembla k el veig.. |
[21:56]
CaballitoDeMar}Feroz
Ostreesssd, sembla k el veig.. |
PUBLICIDAD